Färdigt :D

Åh vilken lättnad det är min kropp just nu. Igår kväll när vi gick och la oss visste jag att jag inte skulle hinna bli klar med det här idag och att det skulle ta ytterligare en dag. Imorse när jag vaknade gav jag mig som tusan på att fixa det. Nu sitter jag här, uppsatsen är skriven och jag har en ledig kväll och morgondag framför mig. All min ångest är borta med vinden nu. NJUT! Nu stänger jag datorn och lägger böckerna någonstanns där jag inte kan se dom på ett litet tag. Just ja, ett stort kuvert dimpte ner i brevlådan idag. Det var en av mina uppsatser som blivit rättade och betygsatt. Jag klarade den! Ännu mer avslappnande kan jag ju säga, nu kan jag lägga ännu en sak bakom mig. :) Aja, Nu drar jag ut i finvädret en stund. See you ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0