Doft av äpple och kanel.

Håller på att småplockar lite här hemma. Jag har tänt doftljus och släkt ner det lite mysigt. Så nu doftar det kanel och äpple här, gott! Väntar på att Mattias ska kommer hem och ge mig en stor kram nu, innan jag längtar ihjäl mig. :) han jobbar över idag eftersom att det är hobbykväll på jobbet. Han byter till vinterdäck på volvon och skulle byta någon spindelled eller vad det nu heter. :) Sedan ikväll ska vi pyssla med en grej som vi fixade igår. Roligt :D ni får se sedan när vi är färdiga! ;)

Jag ska fortsätta plocka nu och sedan hoppa in i duschen och fräscha till mig lite gran. Byta om och få på mig lite smink så man vaknar till någon gång idag, strosar fortfarande på med pyjamas byxorna. Det blir lätt så när man har en pluggdag hemma. :)

Ha en fin kväll! kramen




Jag lägger upp en låt som betyder mycket för mig.
En Mattias tänkar låt... Många känslor inblandade när jag lyssnar på den.
Den första låten du skickade till mig, många gånger har man lyssnat på den och saknat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0