Krypa ner i sängen igen :)

Igår var det en mysig dag. För det första så sov vi ut in i det längsta och väl behövligt var det måste jag säga. :) Sedan bar det av hem till min mamma och pappa♥. Brorsan med sin familj♥ var också där. Vi satt uppe och tittade på tv, spelade på v75 och fikade. Drack kaffe och åt pepparkakor, jätte mysigt. :) Gosade en massa med både Alwin och Tindra. ♥ älsklingarna.

Tindra: Diddi kan inte vi ligga och mysa? Så här... (lägger sig bredvid och lägger huvudet på min arm under hakan.) Sedan drog vi upp filten och tittade på tv. Gogumman min. :) Ett och annat bus blev det också sedan! :D

Sedan hade jag och Mattias en skön myskväll framför tvn. Vi satt och lyssnade på massa skön och bra musik också ♥ tills det senare bar av mot Tony och Hailu. Lovis följde ocså med, hon går så fint bredvid. Hon har sån stark personlighet den katten, lämnar inte Mattias sida. Någon ordning hade Hailu inte fått i lägenheten i alla fall än, men sånt tar ju tid helt klart, innan allt kommer på plats. Det var spännande för Lovis i alla fall att få gå och utforska allt nytt som kommit dit. Vi satt i alla fall och surrade till sent. Tittade på tv, åt chips, ölkorv och åt mango? haha det var gott ;) hade för mig att mango inte var det, men jag måste ju ha ätit någon omogen förut. Så vi kom i säng ganska sent igår.





Mina planer nu dock är att gå in och krypa ner under täcket en stund till med SÖT ♥ innan vi ska fara och strosa i Birsta. För i morgon blir det inte till att ligga kvar och dra sig inte, bäst att passa på nu. Ha en underbar dag, det ska jag också ha :)
tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0