Tidig Helg =)

Goddagens! :)

Det blev tidig helg för mig idag, skulle egentligen gå till kl 3 (vilket också är tidigt ioförsig^^), men vi kände att vi kunde hoppa sista seminariumet. Och innan lunschen hade vi Labb Läromedel. Det tog inte alls lång tid, så vi kom nog hem vi halv 11 i alla fall :) Himla skönt måste jag säga!

Har sovit 1½ timma sedan jag kom hem, hade så ont i huvudet på vägen hem. Det känns som att det kan vara vädret... känns tungt ute på något sätt. Hoppas det är falsk alarm och det soliga vädret ute håller i sig! Hur som hells, nu har jag vaknat till och tagit cykeln hem till mamma♥. Vi ska åka och handla lite :) Sedan ska jag vara duktig och cykla en vända. Finsta och tillbaka i alla fall.... eller Gärde och tillbaka, får se.

Hann aldrig måla igår förästen för spacklet var så segt på att torka!! ;P Så det finns också med på planerna idag, hem och slipa och måla! :)

Ha en wonderful Fredag nu c",)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0