♥ Tack för den fina Cykeln! :)

Idag har jag som sagt varit hos farmor och farfar och druckit kaffe och myst på balkongen. Nu har jag fått farmors cykel, så det blev en cykeltur hem från Haga :) Det märks att det var ett tag sedan man tränade, vilken kondis man har=P men det var härligt! Tusen tack! (:



Kondisen ska det i alla fall bli ändring på. Nu har jag och Toli anmält oss till att springa vårruset, så nu finns det ingen återvändo. Nu måste jag ta tag i träningen så man åt minstonde kan springa dom 5 kilometrarna :D Det ska bli jätte kul iaf...... Och nu har jag ett mål så att jag inte kan skjuta på träningen nått mera. :)

Nu har jag precis slipat lite i sovrummet och spaklat en gång till.... Hade tänkt att jag skulle få börja måla där inne nu ikväll. =) Vi får väl se.... tänkte dock inte lägga upp några bilder förrän det är färdigt :)

Cyklade hem till mamma direkt efter cykelturen, tog en massa skott från hennes blommor.... så jag ska ta och plantera lite nu i väntan på att spacklet torkar tror jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0