Måla Väggarna Nästa :)

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev här... tänkte slinka in med ett litet inlägg innan jag kilar bort till mamma. Funderar på att ändra om på bloggen lite... göra den lite sommrigare kanske? Roligare att skriva om det är snyggt kanske, jag vet inte:) just nu med bara vitt och grått är väl bra tråkigt, eller vad säger ni?

Hur som hellst. Idag ska jag och mamma ut och handla lite. Jag ska köpa väggfärg in till sovrummet. Nu är vi färdiga med garderoben så det är väl lika bra att sätta igång mer väggarna när man ändå är i gång :) Ni får nog inte se förrän det är helt klart. Garderoben är jag supernöjd med iaf...det blev mycket mer utrymme... och fräscht också :) !

Tusen tack för hjälpen ♥


Jag ska väl göra iordning mig och fara sedan. Så ni får ha en underbar dag! kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0