Empty.

Tänk vad trött man kan bli när nervositet och spänningar bara släpper. Det känns som att huvudet är helt tomt, nu slappnar jag av så gott det bara går. En hel eftermiddag nu där man inte behöver tänka på skolan ett dugg. :)
Färdig med det här delmomentet, och den andra drar inte igång förän imorgon. Wonderful!

Jag har länge varit jätte sugen på att sätta mig ner med en penna eller pensel i handen. Det var ett tag sedan nu, varit så mycket. Det har inte blivit av. Det har inte gått att koppla av och ge någonting tid... Tror jag ska sätta mig nu :) passa på.

När jag fyllde år fick jag ju nya aquarell färger. Inte vanliga kakor, utan det är på tub precis som oljefärgerna. Jag har aldrig provat det förut :) men är mest sugen på blyerts nu... är sugen på en kändis. Vill ni komma med förslag kanske? :)

Här är min absolut första seriösa teckning. Också ett porträtt av en kändis. Gissa vem? :) Tråkigt att jag lägger ut något gammalt, jag vet. Ni har ju redan sett den här. Ska låna scanern hemma hos mamma och pappa nått så kan jag lägga ut lite nyare grejjer(: dåligt med teckningar på datorn.




Kommentarer
Postat av: Micke

Ge dig på The Joker i The Dark Knight kanske. Lagomt såld på den karaktären om jag får säga det själv. Funderar på en målning själv på karln. :D Hoppas allt e bra!

2009-05-06 @ 11:30:22
URL: http://hedin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0