Vila i frid Michael Jackson

Vilken chock det kändes som när man fick höra att Michael Jackson har avlidit, overkligt på något sätt. ^^ Självaste King of pop. De senaste åren har jag varit så himla sugen på att se honom live, sån otroligt duktig artist, begåvad... Otrolig sångröst och skicklig dansare bland annat. Kollade runt på live filmer på internet för kanske ett år sen och undrade om han brukade uppträda nu för tiden, men han verkade ju inte göra så mycket konserter nu, det var ett tag sen va?

Men nu till höst skulle han ju ut på turne, göra sin come back.=) Gud tänk att få ha sett honom då!! Det hade varit så häftigt. Det kommer man aldrig för göra nu, det är synd. hade varit en upplevelse... Lyssnade på p3 hela dagen igår, vad fint dom hyllade honom. Spelade hans låtar hela dagen. Kan tänka mig att det var väldigt fint där på plats också utanför sjukhuset där han dog när alla fick reda på det. Älskad av väldigt många, trots Michaels motgångar de senaste åren, alla anklagelser han fått på sig, så har nog de flesta hållit sig fast vid honom och trott på honom. :) För mig har han i alla fall alltid varit en stor begåvning trots allt prat.  

Jag kommer ihåg när jag var liten och lyssnade på Brorsans Michael Jackson skiva. Jag kommer ihåg att just den här låten "Heal the world" var väl spelad från min sida. Så himla fin :) Lyssna och njut nu... :)

Vila i frid Michael Jackson.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du på gatufesten? tänkte om vi skulle ses? / My

2009-06-29 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0