Städning.

Nu är balkongen äntligen färdig inför sommaren. Nu väntar mysiga sommarkvällar där ute och sköna solstunder. Nu förstår jag i alla fall varför jag har nyst och haft mig dessa veckor. Det var alldeles gult av pollen på utemöblerna. Fick skynda mig in och tvätta händer och armar när jag städat klart. Har inte skaffat någon medicin än ju :S måste nästan göra det innan man far till berga på midsommar.

 

Så nu är blommorna som jag fick utav mamma planterade (Tusen tack älskade mamma!=)). Nu tänkte jag ta tag i lite städning här inne, passa på nu när man är ledig några dagar. Eftersom att det för det mesta har varit kaos här under renoveringen och alla andra saker man fixat med så tänkte jag försöka snabbstäda hela lägenheten nu till Mattias slutar jobbet. Så han för en gång skull får komma hem till en städad lägenhet :D hehe Måste nog sätta fart nu då, men ni får ha en underbar dag allihopa! kram på er.



Jag älskar dig Mattias.
Något så otroligt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä nu måste vi ses nåt snart Diana! :D alldeles för längesedan! Hör av dig något! puss & kram

2009-06-18 @ 12:35:19
URL: http://emeliebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0