Hemkommen från Sara nu.

Nu kom jag precis hem, har nyss startar en maskin med tvätt och ska sätta fart och plocka lite här hemma strax.  Tänkte passa på att slå mig ner en stund först och uppdatera bloggen lite. För nu har det varit tyst igen vilket jag lovade er att det itne skulle bli.. höhö ... ops?^^

Aja, sitter och vräker i mig non stop nu, borde kanske ställa ifrån mig dom innan jag börjar må illa=P men hua, det är ju så gott! För övrig så har jag varit hemma hos saras brorsa idag inne i stan. Jag och Sara har varit himla duktiga nu tycker jag inför provet imorgon :) nu å¨terstår det att se vad magkänslan säge rimrogon när man kliver ut ur tentasalen.

Vilket som så är iaf skolan slut sedan för denna temin. Känns inte helt fel med liite ledighet. Hinner vara ledig några dagar nu innan jobben dra igång på Måndag. Har jag tur så får jag vara ledig sista veckan på sommaren också innan skolan drar igång igen. Annars så ser det ut att bli fullt upp hela sommar. Vilket är behövligt i en students plånbok :P hua...

Jag lär väl ska strosa på ett tag nu här hemma tills att Mattias♥ slutar jobbet. SÅ åfr jag se vad som händer sedan. Lite mer plugg måste det bli, men det får bli ikväll. :) det här blir nog bra det.... hoppas att ni får en fortsat trevlig dag iaf. Och ut i solen nu med er, vilket underbart väder måste jag säga!! ;) krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0