Praktiken avklarad!

Så har man kommit hem från ännu en arbetsdag, känner mig slut i kroppen. Nu passar det så bra med en skön helg! :) Inte nog med det, idag var det min sista dag på praktiken, så nu har jag gjort mina 5 veckor. Det har varit tufft att både jobba heltid och plugga på sidan om, trodde inte att jag skulle orka, men det gjorde jag. :) Och när jag fick mitt betyg idag så känns det värt varenda dag! Tusen tack för alla dom fina orden och tron på mig! :) jag blir så glad. Jag har vuxit så otroligt när det kommer till allt observerande, resonerande, analyserande och avläsning av alla barn. Att kunna vrida och vända på varenda grej man ser. Vilket självförtroende handledaren gav mig idag med betyget och alla fina ord! Tack, det tar jag till mig, vartenda ord.

Så nu väntar någon vecka med plugg för mig, ska bli skönt att få koncentrera sig på det och slippa läsa efter en arbetsdag. Kunna få plocka upp böckerna från morgonen och kunna sitta så länge jag behöver. Vill bli färdig innan jul helst, skulle vara guld värd att få bort det från axlarna och kunna njuta en härlig jul och nyår utan skola:) Ska göra mitt bästa för att hinna.

Jag har dock tagit på mig jobb till veckan också, på en ny förskola. Så nu har jag fått in mina fötter på två helt nya förskolor. Jätte roligt! För nu vill jag jobba och få lite extra pengar i fickan :) *tummen upp* Det kan ju aldrig bli för många förskolor man kommer in på. Jag är så glad! :) Nu blev det mycket skriv om plugg och jobb, men jag måste få ur mig hur glad jag är att jag snart är färdig. Någonting stort och tungt har lättat från mina axlar idag. 

Aja nu ska jag ta och röja undan lite här hemma och fixa till mig i väntan på att söten min♥ ska komma hem! :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0