Luciafirande

Idag är det plugg som gäller, fösöker att ta mig igenom den sista boken nu. Borde bli färdig eftersom att jag ska få jobba tisdag och onsdag :) Sedan på torsdag borde jag nästan börja skriva rapporten så att jag får vara ledig till jul. :) En liten plan har man i alla fall. Imorgon blir det som sagt jobb, då kommer jag tillbaka till praktikplatsen min fast som vikarie. Inte helt fel, roligt att träffa barnen igen! :) Fast nu ska jag vara med minstingarna istället. Sedan på Onsdag ska jag vara på en alldeles ny förskola, Vibackes :) Spännande!

Ska lägga mig och läsa lite till nu innan jag ska ta en dusch och fixa i ordning mig. Jag ska följa med brorsan och hans familj upp på förskolan här och titta på när Tindra går Luciatåg. Dom ska fira utomhus iår, vad mysigt :) Så idag ska stolta faster få lyssna på världens vackraste lilla lucia! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0