Åh

Fick precis det efterlängtade smset att min hårförlängning har kommit :) Nu är det bara att hålla tummarna för att färgen smälter någorlunda in i mitt egna hår. Beställde clip on för att inte slita på mitt redan nog skadade hår :) 60 långt. 

Jag skulle tydligen hämta ut det i finsta... funderar på en promenad dit, för att få röra på sig lite nu när man legat och pluggat några timmar... Det är väl bara på med hörlurarna och börja vandra! ;) Återkommer väl med bild senare om det blir bra:)


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

De där var ju kanonfina!!Passar nog som handen i handsken på dig gummz!

2009-04-28 @ 18:05:03
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: My

Va fint gumman. Det kommer se snyggt ut på dig det :) Saknar dig. / My

2009-04-30 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0