Besök

Nu har min älskade farmor och farfar precis varit här och druckit kaffe. ♥ Dom hade gobulla med sig, mmm. ;) Mattias jobbar över en stund idag och fixar med bilen min. Han sa att han höll på med en överraskning... Vad spännande! :) Gud vad nyfiken jag är. Ska lägga mig på golvet nu och busa med Simon. Gosa en massa med honom innan han ska få sova middag en stund. Även ikväll blir det gos här hemma. Jag har fixat en film som verkar jätte bra. Ska städa lite här innan söter kommer hem så får vi bara slappa ikväll alla tre. ♥ Ha en fin kväll!

 

Håller på att plocka bort julgranen idag, den står kvar en stund
till med bara belysningen, vill inte ta bort! Det är ju så mysigt.
Den får stå kvar tills imorgon.

Simon ligger och busar nu på golvet på en skön pläd.
Ska lägga mig där jag också. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Undrar bara om ni börjat med smakportioner än?

Hur går det med att ge Simon Bricanyl ?

Hur är det med honom?

kramis

2011-01-13 @ 19:23:29
Postat av: Anonym

hej !

jag bara undrar vadför ni gifte er när du var gravid ? ville ni det ? eller var det så att ni hade planerat bröllop o sen fick du veta att du va gravid o så blev det som det blev ? :P kanske en konstig fråga ?

kramar nellie

2011-01-17 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0