Hela familjen utvilad

Godmorgon (: Eller goddag börjar det ju kanske bli snart... Här hemma har vi haft en helt fantastisk natt. Simon och Elias kom i säng vid 9 igårkväll och har sovit hela natten fram till kl 8 utan att vakna en enda gång! Båda två! Jag vaknade inatt någongång och kände att något var fel. Blev jätterädd och rusade upp för att titta till Elias som inte hade vaknat för att amma. Han måste ha varit jätte trött. Vaknade varken av att jag kände på hans rygg så han andades eller när jag stoppade om honom och drog på honom täcket som han hade sparkat av sig. Han som annars är så himla lättväckt. Den här natten tackar vi för, så välbehövlig för hela familjen. ♥ Vågar man hoppas på att det kanske vänder nu till lite bättre sömn? Håll tummarna! (:
 
Idag har vi inga planer alls. Än så länge strosar vi bara på och mår gott. Jag håller på att plocka ur lådorna i köket och fixar lite. Jo en plan har vi... Kanske vi far på Ikea senare och köper ny stomme med lådor, bänkskiva och en vit list att sätta bredvid diskmaskinen. Vi måste börja sätta lite fart med köket nu. (: Vi skulle behöva lasta bilen med det vi rivit i köket också så vi får iväg det på skroten. Får väl se hur effektiv dagen blir eller om mysbrallorna får sitta på. (; Hoppas ni får en jättefin Lördag! ♥ Kramar/D 
 
 
En glimt ifrån vårat kök i skrivande stund. Nu doftar det så gott av äpple och kanel. Älskar doftljus!
Vill ni se fler bildglimtar ur våran vardag får ni gärna följa mig på instagram också.
Tagit en nystart där. (: diana_hansson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0