Bvc

Till morgonen har jag och prinsarna varit till Maria på Bvc. Samtal kring Elias utveckling, vägning och mätning. Mammas gokillen följer kurvorna så fint och utvecklas i rasande takt. ♥ Efteråt tog vi en pronenad bort till bibloteket och hämtade ut Min första bok till Elias son han fick när han föddes. Simon lånade en hög med bilböcker som vi ska läsa om kvällarna. (: Kan man vara mer tokig i bilar? Gullunge!
 
Nu är vi hemma hos min mamma och pappa och bara myser. Ska väl snart hem och plocka lite och fixa med middagen innan älsklingen slutar jobbet. Då ska han få ta prinsarna några timmar så jag får fara till min mormor och morfar och hjälpa dem med kaoset där hemma. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0