Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Godmorgon soliga Onsdag!
 
Här hemma vaknade hela familjen upp av pappas väckarklocka som ringde halv 7. :) Hela familjen som under natten hamnat i en och samma säng. ;) Man ligger som små sardiner i en sardinburk på mornarna, men oj vad mysigt det är att få vakna upp tätt intill sina små skatter! ♡ Det slår verkligen allt. Så har jag alltid velat haft det ända sedan Simon var nyfödd. Han har alltid varit trygg i att somna i sin egen säng men minsta lilla pip från honom och man var överlycklig över att få lyfta över honom till storsängen. Mattias fick för sig att jag var där och petade på honom med vilje bara därför. Vet inte vad han fick det ifrån??! ;) hiihi. Har aldrig funnits i min värld att tjura på och försöka få honom att sova i sin säng när han inte velat.
 
Elias är också trygg i spjälsängen sin men det har blivit att han somnar i våran säng på kvällarna nu. Jag tror att de små behöver den närheten efter en dag med många intryck. Dessutom sover jag som mamma också bättre när jag är nära och finns där om det skulle vara något. Simonbus har sin säng i vårat sovrum, men han kommer ändå över och lägger sig under vårat täcke om mornarna han också. Så mysigt!  Förstår inte varför man ska vara hård med att ha dem i varsina sängar. De är bara små en gång... sedan när de är 15 lär de inte vilja vakna upp bredvid sin mamma och pappa. Så det är lika bra att passa på nu medan man får ligga nära! ;) Vad säger man, finns det hjärterum så finns det stjärterum.♡
 
 
 
Simon och mamma är uppstigna och ska duka fram lite frukost. Elias som är en
riktig hejare på att sova ligger gärna och sträcker på sig länge om mornarna!

Kommentarer
Postat av: mie

gulligt.

2013-03-28 @ 12:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0