Vecka 34

Godkväll bloggen! :) Insåg precis att vi går in i vecka 34 idag. Nu känner man att det verkligen börjar närma sig! Just nu går många tankar till just förlossningen och tiden därefter. Mycket man ska fixa och dona med tills dess. Satt och diskuterade förlossning häromdagen med en vän här hemma. Jag som inte har gruvat mig ett dugg inför den insåg då i det ögonblicket hur nära det faktiskt är nu. Vilken konstig skräckblandad förtjusning som infann sig då. Lilleman ska ju faktiskt ut också! Jag ska åter igen gå in genom förlossningens dörrar och kämpa mig genom de obeskrivliga värkarna... För en sekund blev jag faktiskt lite rädd inom mig, men viftade snabbt bort det. Förlossningen och ögonblicket då Simon kom upp på mitt bröst är det allra häftigaste jag varit med om i hela mitt liv. Det går verkligen inte att beskriva en sån stor lycka. Där kan man tala om kärlek vid första ögonblicket. Det är så värt varenda värk och otroligt nog glömmer man så snabbt och vill genast gå igenom det igen. Ser fram emot förlossningen så himla mycket nu. Tills vi äntligen får se och hålla om vår älskade skatt, pussa på hans söta små tår. Kan knappt tro att det är sant att våran älskade lille Simon snart ska bli storebror. ♥
 
Just det här ögonblicket när jag fick upp Simon ♥ i min famn
kommer jag aldrig någonsin att glömma! Känns som att det var igår.
 
Bjuder på en bild på kvällens mage också. ♥
Sån aktivitet som det är i denna mage skulle man kunna
tro att det blir ännu en liten charmig busunge i familjen. (;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0