Bärplockning

Idag packade jag, prinsarna och deras mormor in oss i bilen och for till sommarstugan. Min mormor och morfar var också där och efter en stund kom även min syster Gina och hennes pojkvän Linus. :) Vi fick en jätte mysig dag med sol, värme och fika på gräsmattan. Vi packade även med oss gummistövlarna och plockade med oss massa blåbär och svartvinbär hem att frysa in. (: Så gott! Svårt att slita sig när vi väl börjat plocka och Simon såg helt ljuvlig ut runt munnen! Haha Sötnos! Det är sådana här dagar jag kommer sakna när väl snön kommer... Hoppas på fler soliga dagar så vi kan åka ut dit mer och verkligen krama ur det allra sista av sommaren! ♥
 

 


 "Jag ska plocka igelkottar (kottar) istället mamma!"

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0