Godmorgon bloggen!

Tror att det gjorde gott för mig att ha min lilla bloggpaus där, för lusten verkar tydligen ha kommit tillbaka en aning. :) Här är vi uppstigna och pigga. Pappa har farit på jobbet för länge sedan och vi ska strax sätta oss vid bordet och äta lite gröt. :) Senare ska jag och Simon fara in till birsta och möta upp Elisabet och hennes lille Lucas. Det blir lite strosing och en fika. Jag tänkte passa på att köpa en vit hylla som jag och Matte tänkte sätta upp i köket under vitrinskåpet. Vi tänkte ha fina burkar där med kaffe m.m. Kommer bli super fint tror jag. :) På tal om det... vi fyndade faktiskt en massa igår på loppis. Hittade bland annat en jätte fin burk som ska få stå på hyllan och bara se fin ut. :) Matte hittade biltidning medan jag köpte en bunt med gamla kalle tidningar sedan 70 - 80 talet. Dom är ju faktiskt mycket bättre än de nya! Simon fick en bilmatta som vi ska ha på golvet här i tvrummet där han kan ha sina leksaker. Han fick även en kassapparat av mormor och morfar. Jag blev så nostalgisk när jag såg den, för det var en precis lika dan som jag hade när jag var liten. Så nu kan vi leka affär sedan ;) Skoj! Nej ni, ska inte sitta här nå längre... nu är både jag och prinsen hungriga på lite frukost! Hej så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0