Godmorgon



Kl 05:55 vaknade jag av att en sötnos stod upp i spjälsängen och tyckte att dagen skulle starta. ♥ Så då kom han över till oss i storsängen för att gosa och amma lite. :) Sedan har vi strosat på här hemma och bara myst. Tittat lite på barnkanalen m.m. Vi ska strax få i oss lite gröt, för sedan tänkte jag packa in oss i bilen och fara och handla. Idag blir det både städning av hemmet och bakning. Tur att jag har min lilla hjälpreda ♥ ;) Blir så mycket roligare då när han är med och hjälper mig på sitt lilla vis! Imorgon kommer hela tjocka släkten hit för jag fyller 24. Shit vad tiden går... kändes som det var nyss jag fyllde 15 och fick köra moppe. För övrigt så tycker jag att 24 känns som en himla bra ålder:) men kan man inte få sakta in en aning? Synd att man inte kan, man får helt enkelt komma ihåg att livet är nu
och njuta av varje dag så mycket man bara kan! Alla åldrar kommer kännas bra för mig, för jag kommer ändå alltid att känna mig som 20 inombords och alltid ha mitt barnasinne kvar. Helt säkert. :) Ha en bra dag alla söta! Kramar

Kommentarer
Postat av: Elisabet Hummelgård

grattis vännen och kramar från oss <3

2011-03-18 @ 09:19:37
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0