Teknisk liten grabb

Jo jag tror nog allt vi fått en teknisk liten grabb. Inte brås det på mig i alla fall. Det är nog gener från sin pappa. :D Han har hittat av och på knappen på vårat Xbox. Han verkar tycka att det lyser så fint när den är på. Det bästa är ju ändå när Matte sitter och spelar så kommer Simon och kryper förbi och stänger av. Så var det bara för Matte att börja om. ;) Haha Klockrent. Nu när jag satt inne i hallen och vek tvätt så kröp han fram till bordet. Ställde sig upp och tog tvdosan. Tror ni inte att han lyckas slå på tvn och dessutom barnkanalen. Hahaha. Ren slump, jag vet. Men världens sötaste! ♥

Nu ska jag lägga lillprinsen så han får sova lite middag. Hej så länge! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0