Kärlek

Tänkte skriva en kärleksförklaring här. Nu blev det för känsligt... Ni förstår, bara tanken på kärleken till sitt barn kan skapa tårar i mängder. Glädje såklart. Jag är så otroligt stolt över denna lilla gosse. Han är mitt allt. Och då menar jag verkligen allt. Det finns ingenting jag inte skulle göra för honom. Jag trodde aldrig att hjärtat kunde känna så här mycket. Men nu vet vi, både jag och Matte. Det kan omöjligt finnas något som är större än kärleken till sitt barn. Simon... mamma älskar dig och kommer alltid att stå stolt vid din sida! Pussar på dig. ♥


Ska ta och stänga ner nu och vara med prinsen min istället. Här har vi tänt ljus och tagit fram gofilten. Nu ska vi mysa och busa framför en film. Bamse, världens starkaste björn. :)

 

16 Mars 2011 - Simon mår gott i sin vagn på väg hem till Lucasen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet <3<3<3<3<3<3 bamsekramen godiddi :) / mamma

2011-03-17 @ 11:45:54
Postat av: Elisabet Hummelgård

Nej nu börjar ju jag få glädje tåren i ögat, så bra skrivet! Håller helt med dig, det finns inget som är större än kärleken till sitt barn <3 kram från mig o lucas ;)

2011-03-17 @ 22:46:15
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0