Simon kan han (:

Shit, Jag är alldeles förundrad över hur välmående mitt hår har blivit. Trots blekningen. Jag går och borstar och drar fingrarna genom det hela tiden bara för att det är så lent. :D Har köpt nytt schampo ioförsig. Kan det vara ett mirakelmedel? Nja... men det innehåller Aloe vera. Så någon typ av vårdande effekt kanske det har. Ska nog fortsätta med det framöver. :)


 

Aja, nog om mitt hår. Det var egentligen en helt annan sak jag tänkte blogga om. Måste bara få berätta en rolig sak.:) Simon har lärt sig att vissla. Haha. Han kan allt den där grabben. ♥ Han har ju länge kunnat blåsa. Men nu i dagarna har han börjat få till ett visselljud. Så det ser så gulligt ut när han kryper runt och småvisslar här. Är inte det lite tidigt? :D hihi. Mammas gullunge. Nej ni, nu är nog både jag och Simon hungriga. Så vi ska gå och fixa lite käk. Matte är på ingång nu också. ♥ Ha de! (:

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt hår :) Vad är det för ett schampoo du köpt nu då? :)

2011-03-22 @ 15:16:58
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Elisabet Hummelgård

åh vill ha ditt hår!!! :) Det är så vackert, avundas dig hehe, vad hette schampot? heter det aloe vera?

2011-03-22 @ 16:59:56
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0