Birsta och puss på pappa (:

Istället för långpromenaden så blev det att jag och Simon hoppade in i bmwn och åkte till Birsta. Där har vi strosat omkring bra länge med vagnen och bara gosat. Vi delade på en god mcflurry också. Simon blev stormförtjust. Hihi. Mmmm... så gott!

Sol och promenad fick vi ändå. :) För vi satte oss ute och åt frukt innan vi skulle in och handla lite blöjor och mat på coop. Sedan tog vi en liten promenad upp till Berners för att pussa på världens bästa pappa (; Simon blev så glad när vi kom in i verkstaden och fick se pappa under en av motorhuvarna. Hihi. (: Älskar att se honom så happy. Vår goa lilla gullunge! ♥ Nu ska vi göra iordning lite middag. Snart kommer Matte hem. ♥ Gina och Nicke är också på väg hit, så jag ska fixa lite kaffe också. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa. För oss blir det en lugn och skön sådan! (;


Mmmmm... gott med glass :)




Simon fick provsitta en jätte häftig bil med pappa. Tutan fungerade fint. ;)
Det verkar som att Simon är lika biltokig som sin far. :D Kan inte bli annat. Huga... Mina fina killar, ni gör mig så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0