Våran helg

Goddagens :)

Mår ni bra? Själv så är man väldigt utvilad och pigg idag. Våran helg har varit helt underbar. Vi har verkligen haft det hur mysigt som helst. I Lördags så var jag och älsklingen som sagt ut och åt på restaurang tillsammans. Fick en hel kväll ensamma. Vi hittade ett jätte mysigt ställe som hade väldigt god mat. Oxfilé blev det. ;) Har aldrig varit där förut, men dit kommer vi att gå igen. Hela kvällen var full av romantik måste jag säga. Kvällen var ju inte över efter att vi ätit. ♥ Simon låg och sov när vi for tillbaka för att hämta honom. Det hade gått jätte bra! :) Vad vi längtade efter honom. Nästan så man sprang in!:)

Sedan i Söndags så bar det av till Himlabadet för mig, Matte, Gina och Cim. Vi hade det verkligen hur roligt som helst. Jag och Matte började dock sakna Simon när vi väl var där, hihi. Det fanns ju så mycket roligt till honom också. Så nästa gång ska han få följa med såklart. Det fanns bland annat en jätte söt och superliten bubbelpool för bebisar, haha det såg så gulligt ut! :D Han hade i alla fall haft det mysigt med mormor och morfar. De hade varit ute på promenad bland annat. :)   

Nu sitter jag hemma hos min mamma och pappa. Väntar på att Simon ska vakna för att äta lite gröt. Sedan tänkte jag och mamma fara in till Birsta och strosa runt lite. Jag måste titta efter en tyghjälm åt Simon. Vet att brorsan hade en sån som bebis, för han vara också tidig med att krypa och klättra överallt. Hoppas det finns att köpa sånna nu också. Simon är ju på upptäcksfärd precis överallt och hans lilla huvud är ständigt utsatt. Nu kan han ju till och med ställa sig upp på fötterna bara han har någonting att hålla sig i. Det går undan ska ni veta!

Vi tänkte även ta en fika på Birsta så att Simon kan äta sin lunch där samtidigt. Klockan tre ska han ju till tandhygienisten, så det blir nog till att fara raka vägen dit. :) Antar att det bara är information. För någon tand har ännu inte dykt upp för honom. Det märks att det kliar i tandköttet, han biter på händer och allt han får tag i. Men det har han gjort sedan han var två månader. Kan nog ta ett bra tag innan de tittar fram. Sedan ikväll ska Simon kanske få träffa en annan bebis som är två månader yngre. Majas söte lille pojk Joel. Han är ju hur fin som helst. :D Nej ni, nu ska jag stänga ner. Nu har Simon vaknat och lär vara sugen på lite gröt. Hej så länge! :D


Bjuder även på en bild här från mammas dator.
Längtar tills den här klänningen kan få åka på igen.
Verkar idag som att det kan dröja tyvärr. -17 nu när vi for hit. Brrrrr...


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Ja jag gillar hennes stil och tatueringar. :)



Fin du är. Jag har också än del kläder jag längtar tills jag kan ha. Hatar vintern. :(

2011-02-15 @ 22:20:50
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0