Godmorgon Tisdag!

Godmorgon :)

Jag och Simon är i farten idag vi. Sov till halv 9, sedan klädde vi på oss och for i väg till Birsta och pussade på pappa en stund som hade frukost. Han började ju jobba igen nu igår efter semester och pappaledighet. Vi har varit lediga tillsammans i hela 6 veckor, det har varit så mysigt! Önskar att han hade varit ledig ett tag till ;( men men. Han jobbar ju skift, så idag kommer han hem ganska tidigt. :) Det gör han hela veckan.

Nu ska jag plocka lite här hemma medan Simon sover i bilstolen en stund. Så ska vi packa in oss i bilen igen och fara till min mamma. Vi ska till birsta och kolla efter någon present till Alvin som har ett års kalas på Lördag. Hua vad tiden går fort! ;P Ska hålla utkik efter ett par nya höstskor också. Vill ha ett par stövlar :) Är lite sugen på kilklack, det är snyggt:)

Nej ni, nu ska jag sätta lite fart. Ha en mycket trevlig dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0