En trött en plutt

En sån här trött liten grabb har jag på sängen just nu. Helt utslagen :) Jag passar väl på att dona lite här hemma jag då i väntan på att han vaknar och vill ha mat och på att Matte kommer hem. Han jobbar över en stund idag. Har bytt gardiner i vardagsrummet idag. Blev så fint :) Simon satt i bilstolen och tittade helnöjt på. Han verkade också tycka att det blev fint med lite färg. Tror jag ska lägga mig bredvid honom nu och skriva lite i hans bok. Har köpt en "min första bok". Jätte söt är den och mycket plats för att skriva och klistra in bilder. :)

 

♥ ♥ ♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh hur gammal är han/hon? Har du ingen bild du kan skicka? :) Jaa klart jag måste, har du samma nummer som förut? Annars skicka ett sms med ditt nummer 0703254619 så får vi bestämma nåt! KRams!

2010-09-08 @ 18:10:33
URL: http://emeliebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0