Airplanes

Nu sover Simon gott efter att ha ätit. Mattias har precis åkt till Larssons en sväng för att hjälpa till med någon bil. Under tiden ska jag fortsätta med att rensa och städa här hemma lite, det står en kontainer ute på gården den här veckan. Så det är väl nu man ska passa på :) Man samlar ju på sig så himla mycket märker jag när man öppnar skåp och dyligt. Så det blir min syssla i väntan på att Matte kommer hem och Simon vaknar. Lite musik på det så (: Sedan blir det till att njuta av en skön Fredagskväll tillsammans.

 

Ta hand om er nu alla mina läsare :)

 

 


 

 

Tycker om den här låten. :) Grymt skön!

Can we pretend that airplanes
in the night sky are like shooting stars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0