Varför blogga?

Jag känner att jag har tappat lusten totalt för att blogga. Tror att det beror mycket på att jag har så pass många läsare, men jag har inte den blekaste aning om vilka ni är? Vad är vitsen med att sitta och skriva om sitt liv, öppna upp sig för så många utan att veta vilka ni är som läser. Gör ett nytt försök att få er att skriva en rad till mig så kanske lusten kommer tillbaka. Jag tänker inte köra den typiska frågestunden, utan slänger istället ut en fråga till er läsare. Hoppas att ni inte är lika anonyma som sist med tanke på vad jag delar med mig till er nästan varje dag. Ska stänga ner nu och fortsätta en myig kväll tillsammans med mina killar. Här har vi nu tänt ljus och strax åker godispåsen fram. Godkväll!



Varför tycker du om att läsa min blogg?



Kommentarer
Postat av: Farbror T

Hej och Hallå!



Dem främsta motivationerna till ditt bloggande är ju att du inspirerar och stöttar andra,det borde stärka dig, dessutom har det säkert en positiv effekt på ditt eget välbefinnande. Men jag kan samtidigt förstå att du vill ha erkännande från människor som läser, även fast det borde vara sekundärt, och mindre viktigt än det jag nyss skrev. Ha det GREAT!

See Ya!



MVH

2010-10-24 @ 22:28:24
Postat av: Niklas & Lisa

Inte deppa nu, du måste ju fortsätta att skriva om lilla Simon. Plus att lite bilder på pojken är aldrig fel.. MVH Niklas & Lisa

2010-10-24 @ 22:29:45
Postat av: marie

tycker om att läsa dina blogg.. fortsätt med att skriva tycker jag... jag tror alla tycker likadant ..

2010-10-24 @ 22:31:10
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: tack så mycket! hoppas du har haft en trevlig söndag :)

2010-10-24 @ 23:06:56
URL: http://lanahs.se
Postat av: farfar

hej familjen Hansson, Diana, jaktgudinnan!

jag har ju aldrig bloggat i hela mitt liv men när jag läst på din blogg (den enda) så har jag tyckt att det har varit spännande, men så är det med allt här i livet, det går upp och ner! du är så duktig med allt och känn inte press på att skriva hela tiden, ibland behöver man kanske ett uppehåll? hoppas ni har det bra och snart kommer väl snön till er på riktigt, var rädd om varandra och tänk på att komunisera och var ärliga mot varandra och ha tålamod så blir allt bra! många kramar från farfar

2010-10-24 @ 23:09:17
Postat av: Bjarne

Jag älskar din blogg! Fortsätt

2010-10-25 @ 09:33:10
Postat av: Maria

Jag läser din blogg ibland så man håller sig lite uppdaterad av familjen Hansson :)

Dont stop!



2010-10-25 @ 18:53:18
Postat av: liindblaads

taack _:D vad glad jag blir :)

hur e d emed dig ?

2010-10-25 @ 19:24:36
URL: http://liindblaads.se
Postat av: pauline

heeej, Diana! har tänkt kommentera förut för jag tycker det är så MYSIGT att läsa om simon och ditt liv. men nu gör jag det iallafall! hoppas du fortsätter, kramar ifrån mig=) xoxo pauline

2010-10-25 @ 23:14:09
Postat av: CarolineViklund

Jag gillar din blogg,

2010-10-28 @ 22:40:57
URL: http://carroovklnd.blogg.se/
Postat av: ida hansson

jag läser ju såklart men de vetu nog :) gillar o läsa om er :)

2010-10-29 @ 13:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0