Mysmorgon

Här har jag och Simon mysmorgon tillsammans. Pappa har åkt på jobbet och Simon har precis fått mat. Nu sitter han i babysittern och myser i pyjamasen. Han ligger och småpratar med nallebjörnarna. hihi :) Vi har legat i sängen och läst en bok som handlade om en liten apa och en sköldpadda. Han låg och tittade på de fina bilderna. Jag tycker att det är jätte viktigt att läsa böcker för de små. Gosigt är det ju också ♥

Som sagt så ligger han i babysittern bredvid mig nu. Jag ska ta och fika lite. Har dukat fram här på tvbordet och tänt lite ljus. Härlig start på denna sköna Tisdag. :) Idag är vi utvilade också. Simon hoppade över nattmålet även denna natt. Och hör och häpna, han har dessutom sovit i sin säng hela natten. Ända till kl 6 imorse när pappa åkte på jobbet. Då klev vi upp och åt. :) Då var man Simon sjuk kan jag lova! Han är så duktig gograbben våran. Men ska jag vara ärlig så är det himla mysigt när han kommer över till våran säng på natten och sover mellan oss. Tycker dock det är bra att han kan sova en hel natt i sin säng också. :) Ska ta och fika lite nu så ska vi fortsätta gosa sedan. Kanske titta på en film? (: Vi får se. Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0