Mysigt med amningen

Här har jag och Simon gosmorgon. ♥ Han ligger i babysittern och är så nöjd så i sina myskläder. Han tittar på de färgglada nallebjörnarna som hänger framför honom. Tvn står på i bakgrunden. Jag sitter i Mattias morgonrock och funderar på att göra en god cappuccino. Strax ska vi lägga oss och amma och mysa. Vad jag älskar amningsstunderna♥. Dom ska man ta till vara på, det är ju så gosigt! Är så glad att amningen har fungerat från första stund. En matglad pojk är han. :) Amma det ska jag göra in i det längsta. Är nog bra för honom också, eftersom att både jag och Mattias har lite små allergier för oss. Amningen medför ju en hel del kroppskontakt och närhet också. Det gillar vi. :)


Simon hittade till bröstet på en gång barnmorskan la honom på mitt bröst. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0