En Söt Överraskning

I Fredags när älsklingen äntligen kom hem från jobbet och gjorde helg så överraskade han mig med jätte fina vita rosor och god choklad. I rosorna fanns ett litet kort med fina ord som rörde mig väldigt mycket. Han är så gullig min fina Mattias.

Tänk att en kram från dig kan få mig så knäsvag! Mattias, jag älskar dig så enormt mycket. Hittar inte ord för det. Du är världens bästa man! Jag är så lycklig och glad för att jag får vara med dig. ♥ Simon och du äger mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är riktigt fint här :) Bor i Lögdö/Bergeforsen nu, 15 minuter ifrån Birsta. Väldigt mysigt område :)

2010-10-21 @ 10:26:38
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0