Dagens skönhetstips

En Söndag som denna tänkte jag bjuda er på ett av mina måbra tips. Jag tror nog att alla känner igen sig om jag nämner Söndagsångesten. ;) Hur bra man än trivs på sitt jobb så smyger den sig på efter en helg som har gått alldeles för fort. Jag själv som är hemma och är mammaledig har ju helg hela veckorna, men den här ångesten smyger sig på ändå eftersom att Mattias ska jobba imorgon. Det är så tråkigt när en mysig helg tillsammans plötsligt är över. Känner ni igen er? Då vill man ju passa på att njuta lite extra sista lediga dagen. 

Här brukar vi hälla upp ett skönt skumbad och bada tillsammans. Släckte ner och tända en massa ljus inne i badrummet. Otroligt vilken avkopplande effekt det har. Plötsligt så känns det som Lördagskväll igen och ångesten är som bortblåst. Prova så får ni se! Man mår bra ända in i själen! Ägna Söndagen tillsammans och åt saker som ni tycker om. Det som får er att må bra helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är en systemkamera jag har. Kan dock inte med inställningar osv än, utan knäpper alltid med automatiskt :)

2010-10-31 @ 18:24:18
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0