Låååååång promenad (:

Shit vad jag är slut nu. Har tappat känseln i benen för länge sedan. Jag och Simon har varit på promenad enda tills nu. Kom precis in. Kvart över två började vi gå. Bort till Finsta, sedan vidare till Birsta och pussade på Mattias på verkstaden. Han bjöd mig även på middag där. Sedan bar det av hemmåt igen. Han ville skjutsa hem oss, men jag bestämde mig slutligen för att gå tilllbaka också. Tack ändå älskling! ♥ Du är gulligast.

Nu har Simon i alla fall fått en massa frisk luft ♥, och jag har fått röra på mig, kanske lite väl hård start. haha :D Jaja, nu är jag igång i alla fall. Skönt! Vad härligt det är att få komma ut och röra på sig. Det här kommer jag göra fler gånger, gå den här långa rutten alltså, men inte varje dag kan jag säga:P hua. Och nu är det slut ätet med godis, glass och socker för min del. Känns jätte bra. Köper hem massa frukt istället ;) mmm. Vill inte gå ner i vikt, bara bli lite sundare. :) Skadar nog inte.

Nu ska det bli skönt att få krypa upp i soffan här med lillknoppen min. Vila mina onda ben, ha en mysig ammningstund och bara få gosa med honom. Han har sovit hela promenaden, så han är nog piggelin nu när han vaknar. Ska se om han vill vakna nu och äta så jag får pussa massa på honom ;) Ta hand om er! Kramar



På tal om att äta nyttigt.
De här frukterna skulle jag inte tacka nej till, gud vad gott!


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Duktig du är som är ute och går. :)

Ja, den där frukten såg väldigt god ut. :)

Kram

2010-11-09 @ 22:02:36
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

du har en riktigt söt son förresten (:

2010-11-10 @ 00:48:02
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0