Komma i form igen

Nu ska jag och Simon klä på oss och gå ut på en lång och härlig promenad med barnvagnen. Det blir nog till att klä sig väl, ser kallt ut. Går ju ut främst för att vi ska få frisk luft. Tänkte samtidigt ändå försöka gå i lite raskare takt för att få lite motion. Kan behöva det nu efter graviditeten. Jag hade dock turen att gå ner alla mina 17 kg nästan på en gång med hjälp av amningen. vInte helt fel att tappa kilona i vilandes läge ;) haha. Så jag väger nu lika mycket som innan jag blev gravid. Konditionen däremot är nog inte den bästa skulle jag tro.

Har dessutom kommit överens med mig själv om en grej. Åt precis en god kladdkakebit, vilket blir den sista godsken det här året. Jag tänkte hålla mig från godis och socker året ut, sedan får vi se om jag fortsätter. :) Ska utmana mig själv och börja äta nyttigt från och med nu! Haha ska hålla er uppdaterade på hur det går. ;) Är värt ett försök i alla fall. Sedan när vi ändå är ute och tar vår dagliga promenad kan jag få in lite träning i det. Inte illa. Vill komma ut mycket med Simon då det är bra med frisk luft varje dag.

Ska kila ut nu, ha en fin dag! ;)


Här var man 17 kilo tyngre än vad man är nu.
Det var bra tungt på slutet:) Men ack så gosigt!
(Bild: Någon dag innan Simon kom till världen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0