Nu är vi vaken! (:

Vilken märklig dröm jag hade inatt. Jag och Matte var och kikade på ett stort hus på en avlägsen skogsväg. Två gamla damer satt utanför i gungstolar och stickade när vi kom. När vi gick in så var alla tapeter och golv i gammal stil. Ni vet, brun oranga golv m.m. :P Det var små korridorer mellan rummen där inne så man fick typ krypa fram ibland. Så öppnade jag en dörr till ett sovrum och där låg gubben som ägde huset i sängen, död. Hua.

Vaknade strax därefter av att det tryckte på som bara den på blåsan, fick brottomt till toaletten. När jag sedan tvättade händerna kändes det så skönt efter att ha krypit runt i det gamla huset. Haha. Så verklig var den, jag ville nästan ta en dusch. Kunde dock inte hålla ögonen öppna, så jag skyndade mig tillbaka till Mattias och sängen och somnade om på bara några sekunder. Efter det fortsatte jag att drömma om hus och visningar. Nog för att vi går i husdrömmar just nu. (:

Den här lediga morgonen har vi sovit ut. Klockan ringde dock 11, men låg och sträckte på mig en bra stund efter det. Det var inte bara vi som vaknade av väckarklockan utan strax därefter så började bebis sträcka på sig där inne den med. Det sparkade till några gånger och sedan kände jag en fot som tryckte ut sidan av magen, så där låg vi och sträckte på oss alla tre. (; Nu är man uppstigen så vi får väl se vad dagen erbjuder oss. Skön kommer den hur som helst att bli! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0