Happy Sunday!

Goddagens bloggen :) Idag har jag och Mattias en skön och mysig Söndag här hemma. Igår var vi i farten hela dagen kändes det som, så idag blir det lugnt. :) Till och med katterna verkar stormysa. Vilken lycka det är för dem att få ligga i sängen och gosa. 





Jag har suttit och skrivit lite. Har en grön och söt skrivbok där jag skriver ner det mesta angående vår tid under graviditeten och om bebis. Händelser, roliga minnen och annat som är kul att komma ihåg. Lite av en dagbok. Från den dagen då vi fick pluset på stickan. :) Tänker såklart fortsätta skriva när bebis kommit ut. Då kommer det nog bli massa kul att skriva ner. :) Roligt att ha kvar sedan för både oss och för bebis. Samtidigt som jag tycker att det är så otroligt roligt att få skriva av mig!

 

Nej ni, nu ska jag ta och fortsätta greja på här hemma och bara känna av ledigheten. Nu blir det lunch för oss!
Ha det så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0