Grattis min söta Farmor! :)

Godmorgon! :)
Här är man nästan uppe med tuppen på Lördagsmorgon. Har precis slängt in två maskiner tvätt och ska till att göra en god frukost. Går bara runt och har det skönt just nu då hela lägenheten är storstädad och alla golven är torkade. Är det inte härligt så säg ;D Skönt att det gjordes igår så man slipper göra det nuu när man bara vill vara ledig. Till och med Torkel (leguanen) har fått det storstädat!

Igår var det fredagsmys här hemma. Cim kom förbi och åt tacos med oss, vi tände massa ljus och tittade på tv. Cim tipsade oss om en bra film som jag ska försöka få hem idag. Det lät som en riktig gråtfilm. Är nog värd att se! Jag fångade söta Matte och Cimpan på bild igår, även Alec var med och hade Fredagsmys, satt och gosades med Cimmen. :) 





Idag ska vi bege oss till Birsta och hitta nått fint till Farmor som fyller år idag! Så för oss blir det kalas :) Grattis min Älskade Farmor på din stora dag! Vi kommer snart och grattar dig med kramar och presenter! ♥ Massor av pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0