Mammatröjan

Nu har jag och älsklingen kommit hem och nyss kom Gina hit också för vi ska fortsätta kvällen med att äta gott och se på skräckfilm. ;) Vi har hur som helst varit i farten nästan hela dagen. Först blev det en härlig strosing i birsta för mig och Matte där vi handlade presenter till farmor. Vi tog även en god fika på Waynes coffe. :) Så mysigt! Sedan så bar det av hem till farmor och farfar för att fira. Min älskade farmor fyller ju som sagt år idag, grattis! :)

 

Direkt efter kalaset så for vi till Mattias mamma där vi åt glass och tittade på melodifestivalen. Gosade lite med Lovis ;) Sedan for vi hemåt. Så nu håller Mattias på att fixa lite godsaker ute i köket. Gina håller på att starta en skräckis så nu ska vi gosa ner oss i soffan med täcke och kuddar. Och släcka ner här hemma såklart med lite tända ljus. :D

 

En jätte skön och mysig dag har det varit i alla fall på alla sätt och vis. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll nu så ska jag också krypa upp i soffan!

 

 


Invigde min nya söta mammatröja idag som jag fick av Mattias när vi var ute och shoppade sist. Hur skön som helst kan jag ju säga. Varken för kort eller för åtsittande som alla mina gamla tröjor är. Den här sitter skönt åt magen och är grymt snygg dessutom (: Jag fick även ett par mammabyxor, dom kan jag visa senare! Tusen tack älsklingen, jag kommer använda dessa plagg flitigt kan jag lova! (:

 


Vart tog fötterna mina vägen? (;


Kommentarer
Postat av: Elisabet

hehehe ja fötterna ser du inte nu heheh ;)

2010-03-14 @ 08:50:34
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0