Hemma (:

Jag skulle egentligen ha slutat kl tre idag, men blev hemskickad kl halv två och blev tillsagt att dra ut och njuta av det soliga och fina vädret istället. Snacka om att något sådant kan få en att skina upp så otroligt. Att få gå hem en och en halv timma tidigare. Wonderful. Sedan så skiner man upp ännu mer nu när man slipper åka buss hem, bara att få gå till bilen, slå på bra musik och dra iväg. Härligt :) Är så glad att jag kämpade på med körkortet mitt. Det ska jag hålla hårt i nu! :)

Så nu är både jag och älsklnigen hemma och myser. Har börjat städa lite smått och ska fortsätta nu! Så vi får slå oss ner ikväll och bara känna oss lediga och ha en hel skön helg framför oss. Skönt och behövligt efter en arbetsvecka som denna. :)

Ha det fint kära läsare och ha en skön helg nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0