Barnvagn (:

Nu har jag och älsklingen varit ute och kikat efter barnvagn, det är en jungel kan vi lugnt säga! Vi hittade i alla fall en Emmaljunga som vi båda fastnade helt för, den är så fin! Vi fick hem en hel hög med kataloger som vi ska sätta oss och kolla i. :) Känns dock som vi redan har bestämmt oss och uteslutit mycket! Emmaljunga Classic sport var hur fin och behändig som helst!

Just nu är det full aktivitet i magen min så jag vill knappt resa mig upp, det är ju så mysigt! Ska gå och gosa lite med sötis nu iaf, för sparkarna lär komma tillbaka så fort vi lagt oss tillrätta i soffan. För full aktivitet har det varit i magen hela dagen! :) Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0