(:

Åh vad det känns skönt nu! :) Har fått veta att jag ska få jobba ända fram till någon vecka innan den beräknade förlossningen. Jag ska börja jobba 50 % på en förskola nu direkt efter inneveckan i Härnösand. Perfekt att få 50 procent när man fortfarande har skolan på sidan om också, antar att jag kan behöva de andra 50 procenten till att skriva B.uppsatsen :P Sedan när skolan slutar så börjar jag direkt och jobbar heltid som kolloledare som jag har gjort alla de andra åren. (:

Min tanke är att försöka jobba in i det längsta fram tills att bebben kommer! Sedan väntar mammaledigheten med vår lilla älskling. :) Ser fram emot första tiden då både jag och Mattias kommer få vara hemma med bebisen tillsammans. Vad längtan kan vara lång... tänk när vi får hålla dig för första gången i våran famn, tänk när vi får hålla din lilla hand i våra händer. Lycka!


Lånad bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0