Täta sammandragningar

Nu känns det att det börjar närma sig. Igår kväll hade jag kanske 30 sammandragningar, tappade räkningen totalt. Vissa var det bara någon minut emellan. Hela magen krampade ihop sig och blev sten hård. Så ofta som igår har jag inte haft förut. :) De gör ju i alla fall inte ont, så det är inte dags än, men magen är i full träning inför förlossningen nu. Vad faschinerad jag är... tänk hur kroppen fungerar egentligen. Antar att det kan vara ett tecken på att man ska vila också, så idag blir det till att försöka ta det lugnt. Ska göra allt i min egna takt.

Nu ska jag göra mig klar och sedan fara iväg på jobbet. Önskar er alla en fin och härlig dag. Kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: SuzieQ

Nu är det nära vännen!! Så spännande!! Tänker på er å hoppas allt går galant. Kramar

2010-06-29 @ 12:26:42
URL: http://lucisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0