Sovit hemma ♥

Godmorgon. *Gäsp*

Oj vad jag skulle vilja lägga mig en timma till, bara en. :) Igår jobbade man 14 timmar, 7-21. Är hur glad som helst i alla fall att jag har snälla arbetskamrater som låter mig sova hemma på övernattningarna. Det är guld värt. Jag hade inte pallat en natt där på liggunderlag och höggravid. :D Nej ni, nu är det en ny fin dag vilket betyder nya friska tag. Nu ska jag få i mig lite god frukost och göra mig färdig. Sedan ska jag åka tillbaka till jobbet och göra frukost åt barnen och väcka dem. Undra hur? Grytlocken kanske? ;) Lagomt omtyckt man lär bli då, tror ni inte? Spelar ioförsig ingen roll om jag tänker efter. Snart är det ju helg och nästa vecka kommer det nya barn! :)



Ha en jätte fin regnig dag hurrni! :) Kram


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad jobbar du med?:)

2010-06-21 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0