Man och Hustru


Den 10 Juli 2010 sa vi Ja till varandra och växlade ringar.
Det blev ett litet och enkelt bröllop med de allra närmaste omkring oss.
Det var en stor dag i våra liv som vi alltid kommer att minnas med leenden!
Jag älskar dig Mattias Hansson, det kommer jag alltid att göra! ♥


Jag trodde aldrig att man kunde känna så här för någon innan jag träffade dig, inte att det kunde vara så stort att hitta rätt. Men du visar mig varje dag vad riktig och äkta kärlek är och den blir bara större och större. Jag är så otroligt rädd om dig min älskling och vill dig alltid väl. Jag älskar att se dig glad och lycklig. Mår du bra så mår jag bra och gråter du så gråter jag. Jag beundrar och ser upp till dig. Tack Mattias för att jag får vara med dig och för att du gör mig så lycklig!



 

Baby, you is the diamond that lasts forever, and I just can’t take a single step without you.
Baby, to you I’ll always be a faithful lover, 'cause my heart can’t make a single beat without you.


I wanna spend my nights and days between your arms, every day breathing your love.
And even in my dreams I wanna be kissing your lips. Baby, breathing your love...


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh så kul!! :) Grattis!

2010-07-12 @ 08:40:59
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: gina

Grattis till er båda..=) Många kramar och lycka till i framtiden..<3

2010-07-12 @ 10:02:25
URL: http://giina.blogg.se/
Postat av: mie hansson

åhh fint skrivet, man blir rörd när jag läste.......

var rädd om er.. kram

2010-07-12 @ 10:16:41
Postat av: johanna

nejmen oj grattis. Åhh så kul för er :D va fin bild :D åhhja det är det. Men då är jag ju dum själv ovh intelägger mig i tid :P jo du får kanske ringa och höra om hon har tid snabbt :P

2010-07-12 @ 18:38:11
URL: http://channelismylife.bloggplatsen.se
Postat av: Elisabet Hummelgård

ÅH MEN HERREGUUUD GRATTIS!! Undrade just varför du inte skrivit nåt på ett tag i bloggen. Väldigt fin bild ni tog.



Jag beundrar eran kärlek för varandra och Önskar Er ett ytterligare stort grattis.

2010-07-12 @ 19:43:39
URL: http://nocnasova.bloggsida.se
Postat av: Pia

Åhh va fint kort och GRATTIS till er båda 2,ni är så fina

2010-07-12 @ 23:46:29
Postat av: Charlotte Frans

Ett stort GRATTIS från oss <3

2010-07-13 @ 06:58:13
Postat av: SuzieQ

Men hoppsan!!! Jisses vad roligt! GRATTIS till er å hoppas ni har det bra med bebis med. Kikar väl snart ut h*n med =) om h*n inte redan gjort det:D

2010-07-14 @ 00:44:47
URL: http://lucisen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jättegrattis till er!

2010-07-14 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0