Helg!

Äntligen är helgen här!

Tänk nu har jag avklarat den första veckan av min praktik. Måste säga att jag stortrivs där bland både barnen och personalen. Nästa vecka ska jag väl se till att börja med uppgifterna, nu när jag har kommit mig in. Jag ska observera ett barn under lärandemiljöer och sedan hålla ett föräldrasamtal med det barnets föräldrar, det blir ju intressant. Mitt första föräldrasamtal! Igår och idag har jag inte praktiserat dock, min handledare blev sjuk, så då frågade de andra mig om jag kunde gå in och vikariera istället. Money money money ;)

Nu ska det hur som helst bli himla härligt med helg, efterlängtat kan jag lugnt säga. Ska ta och plocka lite här hemma sedan ska "jag och bebis" ta och lägga oss i soffan och varva ner tills älsklingen kommer hem från jobbet. Längtar så efter honom nu! ♥

Jag önskar er i alla fall en riktigt skön och mysig helg, det ska jag se till att ha! ;) KRAM



Diana 100219 - V 17+3. Bjuder på en ibld idag,
känner att det har blivit dåligt med det på bloggen på senaste tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0