Skoteråkning och en vaken bebis i magen :)

Idag har jag och Älsklingen varit ute på Alnö och åkt skoter hos Larssons. Dom skaffade sig en ny igår, så vi for dit för att kika och prova den. Oj så mysigt det var att sitta bakom Mattias, varmt klädd och med solen i ansiktet. När jag satt på blev det dock finkörning, så vi var mest bara ute och gled eftersom Mattias ville vara försiktig med Bebisen vår i magen. ♥

På tal om bebisen så har jag äntligen fått känna de första rörelserna i magen! Vilken otroligt känsla att få känna att den rör sig där inne, det blir liksom en fladdrande känsla i magen min. Precis som att det är en lite fisk där inne, hihi. Igår kände jag flera gånger att den bökade på där inne, speciellt när jag och Matte var ute och övningskörde. Då var det ingen  tvekan om saken, det är vår älskade bebis som jag känner! Jag skulle så gärna vilja att Mattias också kunde få känna det, men han får nog vänta några veckor till. ;/ Nyss när jag satte mig vid datorn så kände jag sprattlet i magen igen, som jag har väntat hela dagen på det, just för tillfället så känner jag det med jämna mellanrum och så fort rörelserna försvinner så kan jag sitta hur länge som helst och bara vänta på att få känna det igen! ♥



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Åh gud vad roligt, fasiken , kan tänka mig vilken känsla du måste ha fått. Kramis

2010-02-15 @ 19:56:36
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0