Det blev en hemma dag idag! :)

Det var egentligen tänkt att jag skulle kliva upp tidigt idag och plugga för att sedan åka in på skolan och göra lite teori. Vaknade dock kl 9, började läsa och kände sedan att jag ville fortsätta plugga här hemma istället. Åker in imorgon istället för att sitta på skolan några timmar. Har läst ut körkortsboken nu och ska bara luska igenom den en gång till, gå igenom allt jag strukit under, lite repetition. Så snart är jag redo ;)

Nu har jag prcis tagit en dusch, fräschat till mig och tagit på mig sköna strumbyxor som inte sitter åt runt magen, åh så guld värt. Kommer nog att inhandla mer leggings och strumbyxor. Jeansen går helt bort nu känner jag, inte alls skönt för magen, och säkert inte heller så himla bra. Gummiband genom knapphålet fungerar inte så bra längre heller. Så idag blev det en svart klänning och strumpbyxor. ;) Nu ska jag sminka mig lite och äta en brakfrukost. Sedan när älsklingen kommer hem så blir det en god lunch också (:

Skulle också vilja tilllägga att jag tycker att det kan sluta snöa nu med en gång! Solen kan få titta fram också som igår. Håller ni inte med mig? :) Ska stänga datorn nu och pyssla på lite här hemma istället. Ta hand om er! ;)


Tummen upp för sköna strumbyxor och leggings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0