Dagens frukost (:

Ett gott försök att få i mig all den järn jag behöver just nu, jag hade tydligen lågt. En sådan här frukost om dagen tillsammans med blutsaft och en vitamintablett gör nog susen. Ska även peta i en massa broccoli m.m. till maten. Det blir nog super. Jag vägrar att stoppa i mig järntabletterna som sköterskan gav mig, jag har inte hört ett enda gott ord om dem. Troligast kommer jag bara få himla ont i magen. Ne, en macka med leverpastej och persilja på är nog en bra början i alla fall, och juice tillsammans med folsyretabletten kanske fångar upp järnet bättre. :) Hur som hellst är det skönt att veta att bebis tar för sig av det den behöver av mig. Det känns lugnande! Ne, nu ska jag nog gå och göra en till sån här macka, riktigt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0